River murarna

Och så va det snart Onsdag.

Tiden bara rinner iväg och jag vet inte riktigt vad jag åstadkommer med dagarna.
Gårdagen spenderades med arbetsökande, bullbak och mys med vännerna. En helt okej dag. Åsa har fått en helt bra lägenhet till en mycketvälbra lägenhet. Vilken skillnad. Med ett par avsnitt av Glee avslutades dagen på ett underbart sätt med en promenad i ovädret.

Och dennagen blev inte helt som planerat. Eftersom min sömn inte riktigt vill infinna sig som jag vill va det nära som ögat att ögonlocken damp ner redan vid 11 på förmiddagen. Men det satt Åsa stopp för då hon drog med mig till IKEA. Toppen. Efter det va de ett kärt återbesök av Joppson som återvänt från sjön. Dagen avslutades där med en mysig runda på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0