Spontanitet

Gillar jag skarpt.

Hela förmiddagen bara försvann. Levde som i en liten bubbla. Men efter klockan 12 började jag vakna till liv igen. Fick lite saker uträttat på arbetsförmedlingen och kunskapsnavet. När jag skulle köra därifrån möttes jag av systrarna Eksröm på parkeringen. Följde då med dom och hyrde en film BECK Levande begravd. HUUUAA…läskig men BECK är alltid bra. Köpte en riktigt god milkshake på MAX också. MUMMS.

Blev en helt annan onsdag än vad jag hade räknat med i alla fall, hehe. Åkte sen hem till Henrik och kollade på hans nya lya som ligger över maxims (som alla kalmariter vet vad de är). Ett riktigt toppenläge. Så nu har jag Word också, JIHAA!

/Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0