Svarta Hunden

HAHA...Fy fan vilken kväll! :D

Dagen börjades på Hansa med Malin. Käkade på IKEA där vi stötte ihop med mamma och pappa Ekström. Åkte hem för att packa lite och fixa sig innan vi begav oss till Alex för lite pimplande. Senare träffades ett gäng på Harrys där vi åt och drack gott. Trevligt och mycket nytt folk som alltid är kul.
Vi gick sedan över gatan där förfesten höll till. Underbar lägenhet som jag inte hade tackat nej till. Sjukt mycket folk men sjukt kul.

Halv 12 gick vi till Harrys där det blev en hel del skaka rumpa. Jaa, RIKTIGT KUL HADE VI. Alla va vi lagom på lyset. HAHA. Hände en hel del roliga saker. Vilken kväll. Festen slutade inte vid stängningsdax utan Malin och jag drog på efterfest med ett gäng grabbar till "Svarta Hunden". En undergjordisk svartklubb. HAHA. Där hängde vi ett tag till Malin blev för full och då fortsatte kvällen på stans gator. Coner och en udda taxitur va vi hemma lite över 4. Halv 5 skulle jag säga god natt till Malin men det behövdes inte. HON SOV. HAHA!

Gick upp kl:9 idag så jag gick till ICA för att handla frukost. Kände mig en aning bakis men efter en RedBull blev det en aning bättre. Malin suckar fortfarande tungt och har inte ätit än. Behöver jag säga att hon inte mår OK. ;)

Citat Alex - Mamma och Pappa..... HAHAHAHA....

FAN VILKEN UNDERBAR KVÄLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0