Tur att vänner finns.

Vad vore jag utan er?

Gud vilken tur att jag har så bra vänner som ställer upp. Både när jag är arg, ledsen och tjurig, hehe! Men jag hoppas att allt kommer lösa sig! Ringde till bemanningen idag men såklart va hon på känstemöte så på måndag ska jag fan ta och åka och prata med henne face to face ;) haha. morrr

Idag har jag och farmor gjort 70st kroppkakor. Japp, det är en hel del så det slutade med att både farmor och jag sov efter några kroppkakor låg i magen också :P

Nu laddas det för kalas hos min lilla kusin Elin. Ska bli jättemysigt. Nu väntar vi bara på att mamma ska byta om ett antal gånger innan vi kan åka. Lär komma försent som vanligt och det slutar alltid med att anders och jag sitter i bilen och väntar på lilla mammsen. Men hon är bra ändå ;)

mamma och elin och lilla anton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0