Då va man FRAMME I WASHINGTON DC :D

Resan bar av kl: 05.00 i morse. Altså va jag uppe redan kl:04.00 och snurrade. Blev inte mycket till sömn där kan man säga. Tågresan gick fort och med mamma och Anders som stöd till Kastrup kom jag på flyget efter mycket om och men. Flyget bar av kl: 12.20 och va beräknad ankomst kl:15.00 (amrikansk tid). Vi kom fram 15min tidigare och jag satt med en mycket trevlig tjej som kom från Washington på plandet. Hon hjälpte mig fylla i papper och vart jag skulle gå m.m.

MEN... nu kommer det hämska. Då trodde jag att de bara va att hämta ut mitt bagage och sen va de klart. MEN ICKE. Då lyckadesjag bli "utvald" att komma in på nått annat läskigt ställe där dom tog mitt pass och bad mig sitta ner och vänta. Det va jag och typ 30st till dom flästa indier.SUPERLÄSKIGT. Visste inte varför jag hamnat där heller. Frågade dom bredvid mig hur länge dom hade suttit där och då sa dom 1.5h WHAT.... Jag visste inte va Jonna va och hon säkert inte var jag va. Inget teckning på mobilen heller. Dom ropade upp namn men inte mitt.Jag blev sjuuuukt nervös. Tillslut kom det någon från SAS som hjälpte mig att ta reda på Jonna. Tillslut lyckades jag ta mig där ifrån efter att dom ställt 1000frågor och kollat igenom mitt bagage. Satt där i nästan 2timmar. DE VA JOBBIGT. Men allt löste sig och när jag fick se Jonna lättade allt.

Nu sitter vi på ett ganska sunkigt Hostel i nått tydligen lite läskigt kvater. Men här ska vi bara stanna i två nätter sen bär det vidare mot Orlando.

I morgon ska vi upptäcka Woshingtons sevärdigheter och bara njuta i det varma och fina vädret.

Hoppas ni har det bra i Sverige. NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Malin

åhh vad skönt att höra att du är framme!! ha det nu så bra och njuuuut! Puss

2010-09-07 @ 10:17:29
Postat av: Åsa

Åh! Vad kul att få läsa lite hur du har det! :D

Låter som att du fick en riktig upplevelse på flygplatsen, men du klarade ju det! :)

Ha det helt underbart nu så får vi höra allt när du kommer hem! Och shoppa mycket! :D PUSS!!

2010-09-08 @ 19:06:16
URL: http://asanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0