Fest, kalas & packning.

FULLT UPP.

Det är mycket nu. Igår va vi på kräftskiva i källtorpsmo hos morbror Mats. Det va egenfångade kräftor och Krestina hade gjort MASSOR av god mat. Jag träffade Anton för första gången, mitt lilla kusinbarn. Det blev en supertrevlig kväll fast att jag kände mig en aning trött.

Idag blev det åter igen sammankomst med släkten men för att fira lilla Alva som fyller 2år på Onsdag. Kycklingsallad och Pippitårta stog på menyn.

Nu packar jag för fulla muggar och de sista kläderna som ska med ligger i tvättmaskinen. Det är sjukt svårt att veta vad man ska ha med sig. Inte för mycket och inte för lite, inte för varmt och inte för kallt. Hmm... men allt finns ju och köpa där så det kommer nog att ordna sig.

Nähe, nu blir det nog att ta en Powernap, ta mina små piller och hoppas på att jag piggnar till. Jag känner på mig att bara jag kommer på planet, får ut mitt bagage och träffar Jonna så kommer allt att lösa sig!

kusin och jag
Jag och fina kusin Elin med lilla Anton
pippitårta
Alva 2år :D

Morbror Mats och kusin karl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0