Fixar med musik.

Fixar och donar.

Eftersom det kommer bli MÅNGA timmar resande behövs det en uppdatering på musiken i mobilen. Tar sjuk tid men såå värt de. Jag älskar att ha bra musik i öronen. Har snart packat ner allt i väskan. Den är nästan full men finns ändå plats kvar. Så det ser helt okej ut. Vägde den också lite på måfå och kom då upp i 10kg så jag kan få med mig en hel del hem ;) Här ska det inte snålas :D

ÅÅÅ det känns som jag glömt massor. Men men, säkert bara en kännsla som man känner inför varje resa. När jag tänker efter är jag ju ganska berest. Frankfurt, Berlin, Paris, Barcelona, Rom, Thailand, Cypern och nu USA då. Sen är jag sjukt sugen på att se Rent i London. Men det får bli ett senare projekt.

Nähe, nu ska jag fortsätta att kryssa på min lista, träffa Johannes, åka till pappa, kolla lite fotboll och till sist äta tacco med la familja :)

me
Och så har det ju blivit en hel del skidresor inrikers och i Norge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0