Ohh Thats why...

Pratat i lite samtal idag.

Jobbade sista dagen på jobbet igår. Superskönt medans jag såklart vill tillbaka och jobba sen, men då blir det kanske Rinkan istället, men heyy jobb som jobb och jag ÄLSKAR Rinkan fast att Smebban har varit UNDERBART i sommar. Tack till alla underbara jobbarkompisar som har förgyllt min vardag.

Pratat med Dr Dansk idag också. Tyvärr inga goda nyheter och nu har mamma inte blivit lugnare inför resan. Jag har aldeles för lite blod OCH järn i kroppen. Inte konstigt att jag tuppat av lite här och var och att jag sover om dagarna. MMM lite blekare än vanligt (om nu de är möjligt) hehe.

Fixat med lite allt möjligt inför resan idag på stan. Malin och jag lunchade på nillssons med en underbart god sallad. Nu blir det snart stan igen för att träffa knä kompisarna Renee och Ida. Ska bli skitkul att träffa dom. Blir ju bara ca en gång om året. Så nu ska jag dra!

hej
Haha... bjuder på min underbara vän från Hultan ;)

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0