Stället med stort P

Jag skulle kunna äta en tupp.

För att dagarna inte ska flyta ihop tillbringar jag just nu min tid hemma,
ja,hemma i min lägenhet.
Men eftersom det är alla <3 dag far jag nog hem till mamma och anders för att visa någon form av uppskattning dagen till ära.

Måste bara be om ursäkt till alla mina nära och kära,
då det varit lite svårt från min sida att lyfta på luren.
Hur nu det kan vata svårt?

Men annars då?
Jo, dagen har varit mer eller mindre förjävlig,
kanske för att uttrycka mig en aning milt
men orkar inte vara typisk svensk just nu.

För att detta inte ska bli ett depp inlägg så skrev jag en fin lapp idag.
En söt lapp med ett tuggumi paket till.
Jag vet att det kommer bli uppskattat.
Och vet ni att man kan höja sin kroppstemperatur 1grad med att tänka bra tankar^^haha

Med en aning gottisar hemma ska jag nog kunna sova som ett barn i natt.

Glad alla hjärtans dag på er alla finingar <3

Förövrigt är det en ny dag på Torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0