Utskriven, utskrivning eller kanske massor med plugg

Usch och fy...

Förmiddagen enligt mig va närmare en katastrof,
men nu ska dom dagarna bli svårräknade den närmaste tiden vilket fall,
eller om man bortser från pluggandet då.

För just nu sitter jag med papper upp över öronen
och jag vet inte vilket papper som tillhör vilken författare.
Föreläsningen mellan 13-16 va ingen höjdare,
inte mitt ämne för 5öre då skrivteknik inte står på mitt favvo-schema.
Kan va för att jag har noll koll och vet att jag MÅSTE lära mig just de.
ÅÅÅ tacka vet Backman och Harvad men som jag inte vet något om än,
som lärarna älskar att berätta.
Kul,

Jag vet att jag måste sitta uppe en stund till,
Kanske för att ett arbete ska vara inlämnat i morgon,
one page memo på onsdag och grupparbetet på fredag.
Tacka vet att bibblan har öppet söndagar.

Men jag tror att mina droppar och annat ändå ska tas snart,
ska ju ändå upp vid 06.00 till P för att sedan tillbringa en heldag på
Ja JUST BIBBLAN.

NU... PLUGG PLUGG PLUGG



Ja, om det ändå va så att slå upp en boook... hehe

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0