Hujeda mig

Taskigt.

Jobbat kväll. Jag mer eller mindre ogillar passet mellan 14-21.30
Inte nog med de, jag fick jobba med en helt ny tjej. Underbar men ovan gånger tusen.
På jobbet vill jag ha koll. Men när jag endast jobbat kväll på Rönningegården 2gånger innan som nu va ett tag sen kändes det inte okej att gå med en tjej som inte viste ett dugg. Inte snällt av chefen.
Så paniken spred sig en aning när jag upptäckte fel i medecinlistor och dosetter och att saker fattades.
Och krongliga duschar hatar jag just nu.

Sen att allt annat i livet ska krongla till sig lite extra just nu är som pricken över i:et.
Eller krongla kan vara fel benämning, lite mer som att allt kommer på samma gång
  • Nytt jobb
  • Läkare
  • Tand
  • sjukhus
  • tand
  • papper som ska fyllas i
  • Lägenhet
  • möten
  • skola
  • Mamma&anders resa
  • Flytta
  • pappa resa
  • m.m
Kanske ska börja med sova som prinsessan på ärten först :)

Kanske ska komma med en  enkel komentar om nyår. DEN BÄSTA NYÅRSAFON I MITT 21ÅRIGA LIV
och... idag har jag hittat en soffa. I morgon blir den min...

Här är en liten bild av mitt kommande kök i alla fall :D

Och nyårslöftet -Ta inte allt på samma gång ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Håll ut bästa vän! :) Det BLIR bra! Vi finns här och hjälper dig med allt :) Håller med om nyår, fy in i helsicke så bra!! Love!

2011-01-11 @ 13:02:03
URL: http://asanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0