Första men inte sista

Jihaa...

Jag ska vara ärlig.
Jag trodde inte riktigt på min kompanjon jonnish
när hon påminde mig om handuken till mitt första spinning pass.
Haha... jajaja tänkte jag för mig själv.
Nog om att man blir svettig och jaa jag har hört att man svettas
som en gris av spinning.
MEN SHIT POMFRITT
Haha... efter 5-10min va jag dyngsur,
typ i alla fall.

Så igår gjorde jag mitt första spinningpass.
Självklart hade jag lite otur med de med,
men det är fan bara till att försöka glömma,
kan inte haka upp mig på sånt
då mår jag bara dåligt.

Idag blev det core
inte alls så roligt då man skulle koncentrera sig mer
inte min stil

Sen ikväll blev det fest med gruppen
ÅÅ det va så lagom
lagom att börja med för min del
och min bästis kom och förgyllde min kväll

Summasumerum
en helt okej vecka och den är inte slut
men plugg,plugg,plugg så ingen lugn stund

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0